Thursday, October 05, 2006

Ramadhan Intellectual Discourse 2006

aku skrg dok kt dlm great hall kolej ni, tgh dengar talk pasal puasa dan ramadhan "Fasting The Islamic Therapy for Mind, Body and Soul" atau dlm bahasa mudah pahamnya, "Puasa Terapi Islam bg Minda, Tubuh dan Jiwa" … speaker president MACMA n penyanyi nasyid nazry fr raihan. as usual aku ngantukz lagi… ramai yg bawak laptop, konon nak buat keje ek? ekekek! tapi aku sorang jer yg tgh rancak merapu.. mesti org ingat aku tgh type ape yg speaker ni cakap.. ekekeke! arini aku ngan kak ain kena jadik usherer… xlah glamer mane… dok kat tepi dewan ni tgg Q nak bagi hadiah.. tapi rasanya president macma ni mmg suka cakap… input banyak, tapi aku ni klu bab duduk dengar… emmm xlamalah kot.. mulalah sume nak jadik kebas… ni tanda tanda mata kebas ni dah rasa… tp sbb dah kena dok depan.. tgk audience plak tu…. isk payah sgglah… boss aku plak dok dekat… sure klu aku menguap dia dah baling kasut dlm mulut aku… huhuhuhu… tadi kak ain pon dah cakap dia ngantuk…. haaa! maknanya aku x bersalah lah… kalaulah aku kat umah skrg ni… bestyer bantal.. dengan selimut yg syahdu… e’ehhh! aku nampak ade stds tido duduk.. terer lah dia… aku pong bleh buat, tapi maluuuuu! awww! sib baik x bawak camera… klu x, glamer stds ni… jeles tgk dia tido.. nak merepek banyak2 pon bukan dapat hamper besar klcc kan… ekekke! tu jerlah nak citer setakat 2 saat yg lepas… point utamamanya… aku mengantukzzz…

No comments:

: : : humble me : Myabadi : : :

: : : myabadimir'ain : : :

: : : myabadimir'ain : : :