Tuesday, October 10, 2006

rasmi sangatttt!

Dengan rasminya arini aku bukak blog yg sume org bleh tgk... tapi kat blogger ni ramai kengkawan opis... so bg sesape yg xde kengkawan opis yg guna blog, maka paksalah dia buat blog... riak alaf baru ni xpakai dah frm door to door... kt sini ko nak post ape pon haaa sukekawww... janji org baca yg baca nnt, klu x nangis teresak esak... dia gelak sampai selak (x pasti term ni betul ke dak... tapi dgr kak tini ckp cenghitulah rasanya!... hehehe) klu xde pape yg terjadi... pastikan benda yg kite post tu sesuai d baca... atau org bleh baca... :))

panjang rupanya mukadimah tu... keje aku banyak sbenarnya, tapi dok menyusahkan jari kat sini... merapu! klu boss tau ni, mau dia baling aku sokin busuk dia tu... uuweeekkkk! isk, pose lerrr.. ehhe! pepagi ni aku pasang lagu raya... amboi, ade yg komplen nampak... abis kt radio dah kuar lagu raya x nak pulak komplen kat dorang tu, pilih kasih ekk... ehheh! sbenarnya nak mintak kat aku lagu raya kan?kan?kan?... jeles ek... alalla... sian kampung jauh rupanya... xpelah aku pose x tinggal lagi, dgn logik akalnya, aku bleh dengar lagu raya lagi kuat dari kak kiah, kak ijah, mahu pon kikin atau pon kakak aku, x lupa adik adik pompuan aku yg lain, haaa sib baik aku x lupa kat kengkawan lain jauh n dekat, yg aku still ingat n ingat kat aku tp aku yg lupa lupa ingat... untuk yg dah hilang ingatan.. x dapek nk tlg dah... :D dengan ucapan... jgn jeles aku pasang lagu raya kuat ni weiiii... ekekekekke!


k lah, aku nak buat keje ni... klu ade yg rindu nak aku merapu... jgn x malu nak bgtau ek... satu lagi, aku sbenarnya nak citer pasal jerebu... tapi rupanya jerebu tu dah masuk kot idung aku, tu yg aku xsihat... jerebu = merapu

so klu ade org dpt tanda yg sama... kompenlah aku x bersalah.. ni sume salah jerebu... pengajaran dari citer ni... jgn bakar hutan sesuka hati... majulah negara tanpa jerebu... ((x suke jerebu... sakit idung...))

* sesungguhnya segala yg baik itu dtg dr yg Allah swt, dan yg buruk itu dari kelalaian manusia itu sendiri... (aku manusialah!!!)

peace no war!!!
-Me Abadi-
mizz myabadi 

No comments:

: : : humble me : Myabadi : : :

: : : myabadimir'ain : : :

: : : myabadimir'ain : : :