Wednesday, October 11, 2006

Hantu Kredit...

Al-kisahnya no yg aku pakai ni kawan aku yg bagi kebetulan masa dia beli no celcom untuk kakak dia (agaknya...), tapi tauke tu offer kat dia beli 2 no celcom so nnt bleh dpt harga istimewalah konon konon... aku pon ade sekali time dia beli tu, mmg aku ade hajat nak beli no celcom jgk tapi masa tu aku xlah minat ngan no yg ade kat situ... tapi member aku yg dah terpujuk dgn "janji manismu tauke", belilah dua2 no celcom 2... tapi dia xnak pakai pon coz dia mmg dah pakai 2 line, maknanya akulah mangsa keadaan yg ade time 2, xnak pon kt no 2.. coz no tu xlah comeyy sgt... tapi sbb dia dah bagi dgn muka mmg ade cahaya berkelip2 ikhlas... aku pon amik.. (tq ek! aku pakai no ni selagi mampu nak topup :D) dan aku gunakan untuk bus. matters n kengkawwan yg nak bjimat ekekke!!! celcom 2 celcom...

dan...

Kisahnya bermula dlm 2-3 minggu nilah... atau mungkin dah sebulan kot!!! x perasan, malas nak kisah... tapi pepagi tadi aku dapat lagi sms dari hamba allah ni... aku mmg x kenal tu no sape... dan mmg dgn konfident lagi yakin x tau sape tuan punya no tu... bukan sms x bermoral or sms gatal gedik ke hape... tapi sms mintak sedekah! adeke sesuka hati nak mintak topup kat aku.. klu jujur reply -TIDAK- pon sbenarnya kite dah tertipu bersedekah kat makhluk "bijak" ni... aku nak jer display no ni kat memane public toilet kat kl ni... bg gangguan emosi kat pemilik no ni... tapi aku rasa mcm malas nak layan keje gile, coz nnt aku rasa aku lagi gile dr org yg mmg dah nyata gilerrrrr!!! yg buat aku lagi bengang, dok miscal aku pulak dah... apelah punya manusia... ade jg terpk nak sms kat hamba allah ni, bgtau kata aku dah report kat polis... tapi hakikatnya... tak report pon... sure dia bleh agak aku klengtong! ekke! dan satu lagi aku malas nak buat citer lagi panjang.. haa lantokk!!!... yg abis kredit, dia kan... selagi aku x respon pape aku x rugi... setakat semak kat log hp n sms xpelah... kena keje skit, bg clear... bulan bulan posa ni aku ade ingat nak hantar tazkirah skitlah kat "hantu kredit" ni... tgh dok pk pk gak ayat ayat "bunuh diri" huhuhu.. xpon aku nak tgg rayalah kot... bila dia nak berenti pon aku x tau, rugi kredit dia jer kan... dari dia mintak kat org mcm aku, better dia simpan... kotlah nak pakai time emergency ke hape ke... isk... biarlah dia biol sorang... krg aku pulak yg biol tlg pk... ekekke!

adushhh hari hari bzku bermula!!!

huhuhu... go go chaiiyoook!... \(^-^)/

No comments:

: : : humble me : Myabadi : : :

: : : myabadimir'ain : : :

: : : myabadimir'ain : : :