Wednesday, July 04, 2007

pena ini terluka…




lately aku rasa macam xbest jer… (tapi klu aku rasa best, jaranglah plak aku nak tuleh dlm blog…)

rasa mcam dah lama sgt aku keje kat sini agaknya… atau dah ramai sgt kawan2 yg berenti??? sayangggnyaaaa… entah!!! happy ke aku kat sini? tapi klu ikut kata mereka2 yg berkenaan, aku sayang sgt kat tmpt ni??? emmm jauh sgt klu aku nak explain… tapi aku xtau nape org kata gitu… aku pon tension jgk, aku pon harap aku bleh pegi tmpt lain.. one fine day! heheh!

tapi… setakat ni dah ter’set’ dlm pale aku, mane aku pegi pon masalah yg sama ttp ade… dan mungkin aku nak hadam masalah tmpt baru tu aku kena bermasalah dlu, amik masa aku lagi… mungkin tidak!!! cukuplah sengsara menghadam tmpt ni dlu… setakat ni aku kena, harus n perlu bertahan… aku setia??? tu kata seorang kakak kat sini, katanya aku ni budak gombak setia… so, aku bawaklah setia aku ni sampai mati… dlm hati aku plak kata, emmm bukan mcm tu kawan2… aku tau kat mana2 ade masalah n setakat ni aku xnak carik masalah n lg pulak aku ni bukan manusia yg suka tambah masalah… cukuplah…

hahha!… geli hatilah skit… setialah sgt! aku ni… tp bukanlah nak kata aku ni x setia… semua ade alasan, ade penjelasan… tapi untuk bukak mulut cerita benda ni kt semua org, aku rasa xperlu pon, biar aku jer yg paham… biarlah ape org nak kata… aku ade alasan n penjelasan… sayang aku pada tmpt ni, setia aku pada company ni bukan kena mintak izin sesiapa… at least aku masih ada kat sini…

untuk kawan2 yg pergi pon xsemestinya korang x sayang, x setia… korang mampu berubah n mengubah… bila dpt rezeki yg lebih baik, jgn d tolak… xde sape yg kalah, xde sape yg menang… akhir sekali kite amik takdir sebagai pesalah pada keadaan yg berubah… sape yg x adil kat sini… xde siapa mahu… jadi yg terjadi biar berlalu… ada yg mampu untuk simpan buat kenangan, yg x mampu… lepaskan jgn jadi bebanan…

kemaafan untuk kesilapan… semoga segala yg d cita jadi kenyataan… setiap yg terjadi ada balasan dan percayalah pada ketentuan yang tuhan janjikan untuk setiap kesilapan…

biarlah menjauh… semoga kita x lagi keruh…

*aku yg selalu rindu pada setiap kenangan dulu…

me mizz myabadi!

No comments:

: : : humble me : Myabadi : : :

: : : myabadimir'ain : : :

: : : myabadimir'ain : : :