Friday, July 06, 2007

dulu…

Next week sem baru start… rasa mcm nak tercabut jantung bila pk, klu cabut bleh pasang balik ok gak ekekek! gilerr!!!

dan esok plak julie dah nak nikah, hari ahad kenduri… dh makin kurang kwn2 yg bujang, tp yg join club bujang pon bleh tahan… hehehe!

ermmm… kisahnya, pepagi tadi tergerak aku nak bukak kad kawin julie, teringat plak kat cerita2 zaman silam… banyak jgk cerita suka duka ktrg, yelah dari zaman sekolahkan… tapi… sume kira aku simpan dalam pocket jerlah, yg paling haruuuuuuu sekali kenangan ktrg dgn pacat kat sg. pisang (port zaman2 nakal… ahhahahha!) klu bleh xnak lah nak ingat, tapi klu teringat mau pecah dewan dengar ktrg gelak hahahaha… yg tau pon kikin, nanie, aku n ex kikin hehehe… cerita lama… tapi klu korang ingatlah aku yg paling berani ni lah yg tlg julie masa tu… eeee… tobattt!!! klu aku bukan kawan ko lah julie… aku x taulah aku nak tlg ke x…. tapi xtau jgk, panic kan…. hahha…

isk… bila nak ingatkan kenangan lama rasa xpuas, kena duduk ramai2… baru puas hati, yelah… amik giliran gelak kat kawan2… hahhaa!

now julie dah pon sampai ke akhir garisan… harap Lan x sia2kan kawan aku yg sorang ni… walaupon ktrg dah dok jauh, tp aku xpernah lupakan sejarah persahabatan yg ada…

selamat pengantin baru buat sahabatku… Zaina Julie & Aslan

dan segalanya abadi d hati…

No comments:

: : : humble me : Myabadi : : :

: : : myabadimir'ain : : :

: : : myabadimir'ain : : :