Sunday, April 20, 2014

kerana rindu...

rasanya aku perlu berhenti mendengar dan mmbaca nukilanmu terusan begini,
bangun melangkah berlari, berlalu dan terus pergi...
akan tetapi kamu maklum diriku pada bulan siang lagikan aku peduli, 
inikan pula keindahan kata2 sentuhanmu yang menyentuh sanubari...

selayaknya telah kamu nyatakan aku sebagai teman seperti sahabatmu,
tetapi kamu buang juga diriku bila kamu raih bahagia dijiwamu,
selayaknya aku juga manusia yang punya jiwa mempersoal rasamu,
dan benar2 kamu buat aku rindukan kamu duhai sahabat penaku...

pada galau di hati tinggalanmu aku letak diriku,
kerana seingatanku kamu yang membina jiwaku di situ,
walau aku tak punya cara membuat kamu tahu senduku,
tapi ketahuilah dari diriku sentiasa ada doa untukmu...

No comments:

: : : humble me : Myabadi : : :

: : : myabadimir'ain : : :

: : : myabadimir'ain : : :